mops.miastomyszkow.pl
Standardy Ochrony Małoletnich
4
gru
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie.
Data publikacji strony internetowej: 2021-03-26. Data
ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-26.
Wytyczne standardu WCAG 2.1 dla dostępności treści internetowych, są następujące:
Zasada |
Wytyczne |
Kryterium sukcesu |
Poziom |
1 – Postrzegalność |
1.1 – Alternatywa w postaci tekstu |
1.1.1 – Treść nietekstowa |
A |
1.2 – Dostępność mediów zmiennych w czasie |
1.2.1 – Tylko audio oraz tylko wideo (nagranie) |
A |
|
1.2.2 – Napisy rozszerzone (nagranie) |
A |
||
1.2.3 – Audiodeskrypcja lub alternatywa dla mediów (nagranie) |
A |
||
1.2.5 – Audiodeskrypcja (nagranie) |
AA |
||
1.3 – Możliwość adaptacji – Odpowiednia (zrozumiała) prezentacja zawartości |
1.3.1 – Informacje i relacje |
A |
|
1.3.2 – Zrozumiała kolejność |
A |
||
1.3.3 – Właściwości zmysłowe |
A |
||
1.3.4 – Orientacja – wyświetlanie treści w układzie poziomym, jak i pionowym |
AA |
||
1.3.5 – Określenie prawidłowej wartości |
AA |
||
1.4 – Możliwość rozróżnienia – Ułatwienie percepcji treści |
1.4.1 – Użycie koloru |
A |
|
1.4.2 – Kontrola odtwarzania dźwięku |
A |
||
1.4.3 – Kontrast (minimalny) |
AA |
||
1.4.4 – Zmiana rozmiaru tekstu |
AA |
||
1.4.5 – Tekst w postaci grafiki |
AA |
||
1.4.10 – Zawijanie tekstu |
AA |
||
1.4.11 – Kontrast dla treści niebędących tekstem |
AA |
||
1.4.12 – Odstępy w tekście |
AA |
||
1.4.13 – Treści spod kursora lub fokusa |
AA |
||
2 – Funkcjonalność |
2.1 – Dostępność z klawiatury |
2.1.1 – Klawiatura |
A |
2.1.2 – Brak pułapki na klawiaturę |
A |
||
2.1.4 – Jednoliterowe skróty klawiszowe |
A |
||
2.2 – Wystarczająca ilość czasu |
2.2.1 – Możliwość dostosowania czasu |
A |
|
2.2.2 – Wstrzymywanie (pauza), zatrzymywanie, ukrywanie |
A |
||
2.3 – Ataki padaczki – Migotanie |
2.3.1 – Trzy błyski lub wartości poniżej progu |
A |
|
2.4 – Możliwość nawigacji |
2.4.1 – Możliwość pominięcia bloków |
A |
|
2.4.2 – Tytuły stron |
A |
||
2.4.3 – Kolejność fokusu |
A |
||
2.4.4 – Cel linku (w kontekście) |
A |
||
2.4.5 – Wiele sposobów na zlokalizowanie strony |
AA |
||
2.4.6 – Nagłówki i etykiety |
AA |
||
2.4.7 – Widoczny fokus |
AA |
||
2.5 – Sposoby wprowadzania danych |
2.5.1 – Gesty punktowe |
A |
|
2.5.2 – Anulowanie kliknięcia |
A |
||
2.5.3 – Etykieta w nazwie |
A |
||
2.5.4 – Aktywowanie ruchem |
A |
||
3 – Zrozumiałość |
3.1 – Możliwość odczytania |
3.1.1 – Język strony |
A |
3.1.2 – Język części |
AA |
||
3.2 – Przewidywalność |
3.2.1 – Po oznaczeniu fokusem |
A |
|
3.2.2 – Podczas wprowadzania danych |
A |
||
3.2.3 – Konsekwentna nawigacja |
AA |
||
3.2.4 – Konsekwentna identyfikacja |
AA |
||
3.3 – Pomoc przy wprowadzaniu informacji |
3.3.1 – Identyfikacja błędu |
A |
|
3.3.2 – Etykiety lub instrukcje |
A |
||
3.3.3 – Sugestie korekty błędów |
AA |
||
3.3.4 – Zapobieganie błędom (kontekst prawny, finansowy, związany z podawaniem danych) |
AA |
||
4 – Kompatybilność |
4.1 – Kompatybilność |
4.1.1 – Parsowanie |
A |
4.1.2 – Nazwa, rola, wartość |
A |
||
4.1.3 – Komunikaty o stanie |
AA |
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Powody wyłączenia:
SPEŁNIONE ZOSTAŁY NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA:
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-26. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe, 42-400 Zawiercie, ul. 11 Listopada 6B, NIP: 6491660707 (z wyłączeniem dostępności architektonicznej).
Badanie dostępności strony zostało wykonane z pomocą następujących narzędzi:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki.
Oprócz tego, dla użytkowników przygotowane zostały następujące skróty klawiszowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest _____, _____. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu _____. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej,
aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego
sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez
audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę
internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę
otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej
sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie
później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe,
podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy
czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności
cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W
przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu
dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony
internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej
wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw
Obywatelskich.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.